Dokładamy wszelkich starań, by oferować naszym Klientom wyłącznie towar najwyższej jakości. Jeśli jednak, z jakichś powodów nie są Państwo w pełni zadowoleni z produktu, nie pozostawiamy Państwa z tym problemem bez pomocy!
Przy odbieraniu przesyłki od woolloop proszę koniecznie sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, proszę o natychmiastowe zgłoszenie tego kurierowi, pracownikowi poczty i żądanie odpowiedniego odnotowania tego faktu. W razie problemów, proszę o kontakt telefoniczny ze sklepem woolloop.pl.
Reklamacje
(zgodnie z paragrafem 9 Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)
Jeżeli zakupiony u nas towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem lub zamówieniem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:
Reklamację można złożyć w wybranej formie:
a) pisemnie na adres sklepu podany w zakładce Kontakt
lub
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@woolloop.pl
Proszę sporządzić własny opis reklamacji, podając następujące dane:
Uwaga! Przesyłka realizowana jest na koszt Klienta.
3. Odesłanie towaru
Prosimy o odesłanie towaru wraz ze wszystkimi otrzymanymi w paczce dodatkami, akcesoriami, bonusami i prezentami na adres sklepu podany w zakładce Kontakt.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem. Informację o wyniku postępowania reklamacyjnego przekazujemy przez pocztę elektroniczną lub telefonicznie.
W ciągu 7 dni roboczych od zakończenia procedury reklamacyjnej, czyli podjęcia decyzji rekompensujemy poniesione przez Klienta koszty przez:
lub
lub
Zwrot towaru
(zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot nieużywanego towaru. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży detalicznej osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi być kompletny oraz w stanie niezmienionym. W razie niespełnienia tych warunków, zwrot nie zostanie przyjęty.
Celem odstąpienia od umowy, proszę odesłać produkt/produkty zakupiony/-e w sklepie internetowym woolloop.pl wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (paragraf 11 Regulaminu sklepu) na nasz adres podany w zakładce Kontakt.
Przesyłka powinna zawierać:
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej (poza terminami naszych urlopów, które ogłaszane są każdorazowo na stronie internetowej sklepu woolloop.pl), sprawdzamy stan zwracanego towaru (czy brak oznak użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony) i prześlemy pocztą elektroniczną informację o wyniku rozpatrzenia zwrotu. Zwrot płatności na wskazany numer konta nastąpi w ciągu 7 dni. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków ma miejsce na kartę.