Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by oferować naszym Klientom wyłącznie towar najwyższej jakości. Jeśli jednak, z jakichś powodów nie są Państwo w pełni zadowoleni z produktu, nie pozostawiamy Państwa z tym problemem bez pomocy!

Przy odbieraniu przesyłki od woolloop proszę koniecznie sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, proszę o natychmiastowe zgłoszenie tego kurierowi, pracownikowi poczty i żądanie odpowiedniego odnotowania tego faktu. W razie problemów, proszę o kontakt telefoniczny ze sklepem woolloop.pl.

Reklamacje

(zgodnie z paragrafem 9 Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)

Jeżeli zakupiony u nas towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem lub zamówieniem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

  1. Forma reklamacji

Reklamację można złożyć w wybranej formie:

a) pisemnie na adres sklepu podany w zakładce Kontakt

lub

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@woolloop.pl

  1. Opis reklamacji

Proszę sporządzić własny opis reklamacji, podając następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • numer produktu
  • data zakupu
  • krótki opis przyczyny reklamacji
  • oświadczenie o żądanej formie rekompensaty, czyli – językiem prawnym – sposobie doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, jak oświadczenie o obniżeniu ceny lub oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (patrz Regulamin sklepu woolloop.pl, paragraf 9)
  • numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot płatności (w razie uwzględnienia reklamacji przez sklep). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwracamy płatność na kartę, z której dokonano zakupu.

Uwaga! Przesyłka realizowana jest na koszt Klienta.

3. Odesłanie towaru

Prosimy o odesłanie towaru wraz ze wszystkimi otrzymanymi w paczce dodatkami, akcesoriami, bonusami i prezentami na adres sklepu podany w zakładce Kontakt.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem. Informację o wyniku postępowania reklamacyjnego przekazujemy przez pocztę elektroniczną lub telefonicznie.

W ciągu 7 dni roboczych od zakończenia procedury reklamacyjnej, czyli podjęcia decyzji rekompensujemy poniesione przez Klienta koszty przez:

  • naprawę reklamowanego produktu

lub

  • przesłanie nowego egzemplarza produktu

lub

  • zwrot pieniędzy.

 

Zwrot towaru

(zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot nieużywanego towaru. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży detalicznej osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi być kompletny oraz w stanie niezmienionym. W razie niespełnienia tych warunków, zwrot nie zostanie przyjęty.

Celem odstąpienia od umowy, proszę odesłać produkt/produkty zakupiony/-e w sklepie internetowym woolloop.pl wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (paragraf 11 Regulaminu sklepu) na nasz adres podany w zakładce Kontakt.

Przesyłka powinna zawierać:

  • zwracany towar
  • formularz odstąpienia od umowy (z numerem konta, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy)
  • wszystkie otrzymane wraz z towarem akcesoria, bonusy, prezenty itp.

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej (poza terminami naszych urlopów, które ogłaszane są każdorazowo na stronie internetowej sklepu woolloop.pl), sprawdzamy stan zwracanego towaru (czy brak oznak użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony) i prześlemy pocztą elektroniczną informację o wyniku rozpatrzenia zwrotu. Zwrot płatności na wskazany numer konta nastąpi w ciągu 7 dni. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków ma miejsce na kartę.

Bądź na bieżąco!

Nie przegap nowości, rabatów i wzorów!
Zapisz się na newsletter woolloop i odbierz 7% zniżki na pierwsze zakupy!



*- wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania na podany adres e-mail informacji handlowych, zgodnie z Polityką prywatności.