Reklamacje

Z jakichś powodów nie są Państwo w pełni zadowoleni z naszego produktu? Przykro nam, ale nie pozostawiamy naszych Klientów z tym problemem bez pomocy!

 

Przy odbieraniu przesyłki od woolloop proszę koniecznie sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, proszę o natychmiastowe zgłoszenie tego kurierowi, pracownikowi poczty i żądanie odpowiedniego odnotowania tego faktu. W razie problemów, proszę o kontakt telefoniczny ze sklepem woolloop.pl.

 

 

Reklamacje

 

(zgodnie z pkt………Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)

 

Jeżeli zakupiony u nas towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem lub zamówieniem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

 

  1. Forma reklamacji

 

Reklamację można złożyć w wybranej formie:

  1. pisemnie na adres sklepu podany w zakładce Kontakt

lub

  1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@woolloop.pl

 

  1. Opis reklamacji

 

Proszę sporządzić własny opis reklamacji, podając następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • numer produktu
  • data zakupu
  • krótki opis przyczyny reklamacji
  • oświadczenie o żądanej formie rekompensaty, czyli – językiem prawnym – sposobie doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, jak oświadczenie o obniżeniu ceny lub oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (patrz Regulamin sklepu woolloop.pl, pkt. ……..)
  • numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot płatności (w razie uwzględnienia reklamacji przez sklep). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwracamy płatność na kartę, z której dokonano zakupu.

 

Uwaga! Przesyłka realizowana jest na koszt Klienta.

 

  1. Odesłanie towaru

 

Prosimy o odesłanie towaru wraz ze wszystkimi otrzymanymi w paczce dodatkami, akcesoriami, bonusami i prezentami na adres sklepu podany w zakładce Kontakt.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem. Informację o wyniku postępowania reklamacyjnego przekazujemy przez pocztę elektroniczną lub telefonicznie.

W ciągu 7 dni roboczych od zakończenia procedury reklamacyjnej, czyli podjęcia decyzji rekompensujemy poniesione przez Klienta koszty przez:

  • naprawę reklamowanego produktu

lub

  • przesłanie nowego egzemplarza produktu

lub

  • zwrot pieniędzy.

 

Zwrot towaru

 

(zgodnie z pkt…. Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot nieużywanego towaru. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży detalicznej osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi być kompletny oraz w stanie niezmienionym. W razie niespełnienia tych warunków, zwrot nie zostanie przyjęty.

 

Celem odstąpienia od umowy, proszę odesłać produkt/produkty zakupiony/-e w sklepie internetowym woolloop.pl wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (pkt … Regulaminu sklepu) na nasz adres podany w zakładce Kontakt.

 

Przesyłka powinna zawierać:

  • zwracany towar
  • formularz odstąpienia od umowy (z numerem konta, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy)
  • wszystkie otrzymane wraz z towarem akcesoria, bonusy, prezenty itp.

 

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej, sprawdzamy stan zwracanego towaru (czy brak oznak użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony) i prześlemy pocztą elektroniczną informację o wyniku rozpatrzenia zwrotu. Zwrot płatności na wskazany numer konta nastąpi w ciągu 7 dni. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków ma miejsce na kartę.

Newsletter

Nie przegap nowości i specjalnych promocji!
Zapisz się na newsletter woolloop!



*- wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania na podany adres e-mail informacji handlowych, zgodnie z Polityką prywatności.

Podziel się: