Reklamacje

Dok艂adamy wszelkich stara艅, by oferowa膰 naszym Klientom wy艂膮cznie towar najwy偶szej jako艣ci. Je艣li jednak, z jakich艣 powod贸w nie s膮 Pa艅stwo w pe艂ni zadowoleni z produktu, nie pozostawiamy Pa艅stwa z tym problemem bez pomocy!

Przy odbieraniu przesy艂ki od woolloop prosz臋 koniecznie sprawdzi膰, czy nie uleg艂a uszkodzeniu w transporcie. Je偶eli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewn臋trzne, prosz臋 o natychmiastowe zg艂oszenie tego kurierowi, pracownikowi poczty i 偶膮danie odpowiedniego odnotowania tego faktu. W razie problem贸w, prosz臋 o kontakt telefoniczny ze sklepem woolloop.pl.

Reklamacje

(zgodnie z paragrafem 9 Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)

Je偶eli zakupiony u nas towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem lub zam贸wieniem, prosimy o post臋powanie zgodnie z procedur膮 reklamacyjn膮:

  1. Forma reklamacji

Reklamacj臋 mo偶na z艂o偶y膰 w wybranej formie:

a) pisemnie na adres sklepu podany w zak艂adce Kontakt

lub

b) w formie elektronicznej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@woolloop.pl

  1. Opis reklamacji

Prosz臋 sporz膮dzi膰 w艂asny opis reklamacji, podaj膮c nast臋puj膮ce dane:

  • imi臋 i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • numer produktu
  • data zakupu
  • kr贸tki opis przyczyny reklamacji
  • o艣wiadczenie o 偶膮danej formie rekompensaty, czyli – j臋zykiem prawnym – sposobie doprowadzenia produktu do zgodno艣ci z Umow膮 Sprzeda偶y, jak o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny lub o艣wiadczenie o odst膮pieniu od Umowy Sprzeda偶y (patrz Regulamin sklepu woolloop.pl, paragraf 9)
  • numer konta, na kt贸ry ma zosta膰 dokonany zwrot p艂atno艣ci (w razie uwzgl臋dnienia reklamacji przez sklep). W przypadku p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮, zwracamy p艂atno艣膰 na kart臋, z kt贸rej dokonano zakupu.

Uwaga! Przesy艂ka realizowana jest na koszt Klienta.

3. Odes艂anie towaru

Prosimy o odes艂anie towaru wraz ze wszystkimi otrzymanymi w paczce dodatkami, akcesoriami, bonusami i prezentami na adres sklepu podany w zak艂adce Kontakt.

Reklamacje rozpatrujemy w ci膮gu 14 dni od daty otrzymania przesy艂ki z towarem. Informacj臋 o wyniku post臋powania reklamacyjnego przekazujemy przez poczt臋 elektroniczn膮 lub telefonicznie.

W ci膮gu 7 dni roboczych od zako艅czenia procedury reklamacyjnej, czyli podj臋cia decyzji rekompensujemy poniesione przez Klienta koszty przez:

  • napraw臋 reklamowanego produktu

lub

  • przes艂anie nowego egzemplarza produktu

lub

  • zwrot pieni臋dzy.

 

Zwrot towaru

(zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu sklepu internetowego woolloop.pl)

Zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem, maj膮 Pa艅stwo 14 dni na zwrot nieu偶ywanego towaru. Dotyczy to wy艂膮cznie sprzeda偶y detalicznej osobie fizycznej, kt贸ra dokona艂a zakupu w celu niezwi膮zanym z dzia艂alno艣ci膮 zawodow膮 lub gospodarcz膮. Zwracany towar nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w u偶ywania i musi by膰 kompletny oraz w stanie niezmienionym. W razie niespe艂nienia tych warunk贸w, zwrot nie zostanie przyj臋ty.

Celem odst膮pienia od umowy, prosz臋 odes艂a膰 produkt/produkty zakupiony/-e w sklepie internetowym woolloop.pl wraz z wype艂nionym formularzem odst膮pienia od umowy (paragraf 11 Regulaminu sklepu) na nasz adres podany w zak艂adce Kontakt.

Przesy艂ka powinna zawiera膰:

  • zwracany towar
  • formularz odst膮pienia od umowy (z numerem konta, na kt贸ry ma by膰 dokonany zwrot pieni臋dzy)
  • wszystkie otrzymane wraz z towarem akcesoria, bonusy, prezenty itp.

W ci膮gu 3 dni roboczych od otrzymania przesy艂ki zwrotnej (poza terminami naszych urlop贸w, kt贸re og艂aszane s膮 ka偶dorazowo na stronie internetowej sklepu woolloop.pl), sprawdzamy stan zwracanego towaru (czy brak oznak u偶ytkowania, czy nie zosta艂 uszkodzony lub zniszczony) i prze艣lemy poczt膮 elektroniczn膮 informacj臋 o wyniku rozpatrzenia zwrotu. Zwrot p艂atno艣ci na wskazany numer konta nast膮pi w ci膮gu 7 dni. W przypadku p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮, zwrot 艣rodk贸w ma miejsce na kart臋.

B膮d藕 na bie偶膮co!

Nie przegap nowo艣ci, rabat贸w i wzor贸w!
Zapisz si臋 na newsletter woolloop i odbierz 10% zni偶ki na pierwsze zakupy!



*- wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania na podany adres e-mail informacji handlowych, zgodnie z Polityk膮 prywatno艣ci.